Statens vegvesen og Veidekke er nøgde med fyrste tunellsprenging ved Hamre i går. Her representert ved byggeleiar Kari Bremnes, og anleggsleiar for tunnel, Ole Morten Okkenhaug i Veidekke.
Statens vegvesen og Veidekke er nøgde med fyrste tunellsprenging ved Hamre i går. Her representert ved byggeleiar Kari Bremnes, og anleggsleiar for tunnel, Ole Morten Okkenhaug i Veidekke.

E39: Fyrste tunellsprenging er unnagjort

Nok ein milepåle i E39 Rådal-Svegatjørn-prosjektet. Tunelldrivinga er i gang.

Det er anleggstunnelen på Hamre i Fana som er først ute. Den fyrste sprenginga var gjennomførd torsdag.

Dette skal bli eit tverrslag på kring 250 meter tett ved fv 167 Hamrevegen.

Artikkelen held fram under annonsen.

- Når anleggstunnelen, er ferdig vil entreprenøren ta til med driving av tilsaman fire løp av den 9,2 km lange Lyshorntunnelen. Det blir to løp nordover i retning Rådal i Bergen og to løp sørover mot Endalausmarka i Os, fortel kommunikasjonsrådgjevar i Statens vegvesen, Geir Brekke.

Prosjektleiar Sverre Ottesen omtalar tunelldrivinga som ein viktig milepåle i prosjektet.

Framover vinteren og våren kjem det i gang arbeid på fleire tunellanlegg på E39-prosjektet.